

Wij denken mee
Uw inbreng is belangrijk, daarom gaan we graag samen met u in gesprek om uw noden in kaart te brengen. Na een analyse van uw project, ondersteunen we u persoonlijk en stellen we u één van onze verdeeloplossing voor die telkens op maat geconfigureerd wordt. We volgen uw project persoonlijk op en adviseren u hoe u onze toestellen nog beter kunt beheren.

Reeds 10 jaar ervaring
Vendimat werd in 2012 opgericht en staat ondertussen meer dan 10 jaar bekend als dé referentie voor het automatische beheer van uw voorraad, gereedschappen, sleutels en nog veel meer. Door onze jarenlange ervaring met verschillende badge systemen, zijn we in staat om uw badgesysteem naadloos te integreren in onze PBM-automaten, elektronische lockers, sleutelkasten en kledij uitgave systemen.
Service met een grote S
Bij Vendimat staan we voor een persoonlijke en doelgerichte aanpak voor elke klant. Dankzij ons flexibel team kunnen we binnen de kortste tijd reageren op uw vragen. We komen graag bij u langs voor een kennismakingsgesprek en begeleiden u verder doorheen het proces. Maar daar stopt het uiteraard niet, onze dienst na-verkoop staat u graag te woord bij vragen of voor interventies.
Dankzij de jaarlijkse onderhoudsbeurten die we aanbieden, zijn onze betrouwbare oplossingen reeds meerdere jaren succesvol in dienst bij onze klanten.
Waarom werken met ons
Kosten besparend
Door een geregistreerde uitgifte via een PBM automaat realiseren we bij al onze klanten een kostenbesparing van minimum 20% op de kosten van PBM's, zelf na de initiële indiensttreding van de automaat. Via een case study, die we overigens voor alle klanten maken, kunnen we uw besparingspotentieel berekenen.
Dankzij de automatisering van het uitgifteproces zorgt u overigens ook voor een reële tijdsbesparing in uw bedrijfsprocessen. Ook hier kan Vendimat een handje toesteken.
Verhoog de veiligheid
Met een PBM automaat krijgt u naast een algemeen verbruiksoverzicht ook zicht op de individuele verbruiken van uw werknemers. Een arbeidsongeval is absoluut te vermijden, dit doet u door mensen bewust te maken van het correct gebruik van PBM's (Persoonlijke Beschermings Middelen).
Ook voor sleutels en gereedschappen, zorgt u voor een veilige opslag en beheer van uw meest kostbare middelen.
Gebruiksgemak voor medewerkers
Via onze verdeeloplossingen zorgt u er voor dat PBM's, tools en andere apparaten of voertuigen steeds beschikbaar zijn, zelf buiten de regulieren uren van het magazijn. Uw medewerkers hebben steeds toegang tot de juiste producten en dit 24/7. U geeft zelf de verantwoordelijkheid aan de werknemers via een geregistreerde en automatische uitgifte.
Inzichten in de verbruiken
Via onze Vendimat PBM automaten en lockers, elektronische locker- en sleutelkasten genereert u diverse overzichten ter ondersteuning van uw preventiedienst, aankoop en het management. Daarnaast kunnen ook verschillende meldingen worden uitgestuurd naar de bevoegde personen.
Door het gebruik van de persoonlijke personeelsbadge worden alle transacties geregistreerd, waarna u uw gegevens vrij kunt verwerken voor diverse analyses.
Team
Het Vendimat team staat voor u klaar voor al uw vragen rond onze verdeeloplossingen. We nodigen u graag uit in onze showroom voor een kennismaking met een lekkere kop koffie
We komen ook met plezier bij u langs om u te informeren over een potentiële samenwerking.
Onze deskundige techniekers zorgen er steeds voor dat alles op rolletjes loopt en zorgen er voor dat onze toestellen u jarenlang van dienst zijn.

Onze partners
Ontdek waarom reeds heel wat industriële klanten met Vendimat in zee gingen!