top of page
Veiligheid
Stijging in veiligheid

Veiligheid

Met een PBM automaat krijgt u naast een algemeen verbruiksoverzicht ook zicht op de individuele verbruiken van uw werknemers. Een arbeidsongeval is absoluut te vermijden, dit doet u door mensen bewust te maken van het correct gebruik van PBM's (Persoonlijke Beschermings Middelen).

 

Verhoog de veiligheid in uw bedrijf door gebruik te maken van elektrische sleutel- of lockerkasten. Met de hulp van deze systemen beperkt u de toegang tot belangrijke sleutels, apparaten of tools. 

Bij sleutels, apparaten en tools voorzien we een beveiligde opslag. Zo vallen deze belangrijke zaken niet in de verkeerde handen. Daarnaast kunt u voor al onze uitgiftesystemen eenvoudig profielen opstellen

Zo geeft u een persoon met een bepaald profiel toegang tot een product door middel van de persoonlijke bedrijfsbadge.

Beschikbaarheid
24/7 beschikbaarheid van uw producten

Beschikbaarheid

Zorg voor een constante beschikbaarheid van PBM's, MRO's, tools en andere apparaten en dit ook buiten de reguliere uren van het magazijn. Zo hebben uw werknemers altijd de juiste producten beschikbaar en dit 24/7. Bij Vendimat gaan we uit van het principe van de goede huisvader. Op deze manier geeft u de verantwoordelijkheid terug in handen van de werknemers via een geregistreerde uitgifte.

Kostenbesparing
Realisati van kostenbesparing

Kosten besparend

Door een geregistreerde uitgifte via een PBM automaat realiseren we bij al onze klanten een kostenbesparing van minimum 20% op de kosten van PBM's, zelf na de initiële indiensttreding van de automaat. Via een case study, die we overigens voor alle klanten maken, kunnen we uw besparingspotentieel berekenen.

Dankzij de automatisering van het uitgifteproces zorgt u overigens ook voor een reële tijdsbesparing in uw bedrijfsprocessen. Ook hier kan Vendimat een handje toesteken.  ​​

Overzicht en rapporten
Overzicht en rapporten vanuit export

Overzicht en rapporten

Via onze Vendimat PBM automaten en lockers, elektronische locker- en sleutelkasten genereert u diverse overzichten ter ondersteuning van uw preventiedienst, aankoop en het management. Daarnaast kunnen ook verschillende meldingen worden uitgestuurd naar de bevoegde personen.

Door het gebruik van de persoonlijke personeelsbadge worden alle transacties geregistreerd, waarna u uw gegevens vrij kunt verwerken voor diverse analyses.

Bent u benieuwd naar uw voordelen?

bottom of page